משהו מוזר קורה...

היום יום ראשון ה9.6.13 - ומשהו מוזר קורה. לפני שש שנים ביוני 2007 הייתי בכיתה י' ממש כמה שבועות לפני מבחן הבגרות באזרחות - ובאותם שבועות הייתי צופה בסדרה קוריאנית על נערת בריסטה. וזאת הייתה סדרה כל כך חמודה שממש התאהבתי בה ובשחקנים שגילמו את הדמויות. אהבתי נורא את השחקן הראשי וכבר כמה שנים שניסיתי למצוא סרט או סדרה חדשים בגילומו ולא הצלחתי.

באותה תקופה הייתי רק בהתחלת מבחני הבגרויות, ותכנונים לעתיד היו רחוקים - אבל-
 אם הייתם שואלים אותי את בת ה16 דאז מה היא חושבת שהיא תעשה בגיל 22 - אחת מהתשובות בטח היו - לא לגור עם ההורים וללמוד תואר באופנה/סטייל/עיצוב/ספרות... איך הכך השתנה?
אני בת 22 שצופה בסדרה דומה לזאת שצפיתי בגיל 16 - ואני מתלהבת באותה מידה ואם לא אף יותר - אבל אין לי שום אמביציות או מטרות. האם האל שולח לי פה רמזים ? האם זה אומר שאני צריכה להתעורר ולקחת את עצמי בידיים? אבל מה עליי לעשות?

קבלתי את מכתב הקבלה מהמכללה ושאני חייבת לשלם מקדמה עד ה25.6 - האם להירשם?
למה אני עוד פעם מפקפקת בכך? - למה אני לא מתרגשת שהתקבלתי למרות הפסיכומטרי העלוב שלי?

האם זה לא מה שאני אמורה לעשות? להתחיל ללמוד ולראות כבר מה יהיה?

אבל איך זה ייתכן שנתקלתי בסדרה הזו עם השחקן ההוא שכל כך אהבתי בגיל 16 - פתאום עכשיו?
למה זה עדיין מלהיב אותי לראות סדרות קוריאניות? האם באמת לא התבגרתי?

אני באמת צריכה להתעשת. כי אני לא מבינה מה הולך.

Comments