דמדומים, האם זה חלום בהקיץץ?

טוב אז קראתי את הספר דמדומים של סטפני מאייר באנגלית, היו לי ספקות בעניין אבל מאחר והרבה בני גילי קראו את הספר החלטתי שגם אני אקרא. אז מה שקרה זה שיומיים שלמים ישבתי מול הספר ללא יכולת לזוז מהכסא LITERALLY!
הספר הזה פשוט מדהים.
טוב תיאור קצר: נערה בת 17 בשם בלה שהוריה פרודים עברה לגור אצל אבא של בפורקס מפניקס.
פורקס זאת עייירה קטנה שגשמים רבים יורדים בה, בקושי רואים את קרני השמש, וכל יום קודר יותר מהקודם.
לבלה לא הייתה ברירה זה או שלשוטט עם אמא שלה והחבר שלה בכל מיני ערים או שפשוט להשתקע עם אבא.
בבואה לביהס החדש שהכיל בערך כ 350 תלמידים סה"כ,כל אחד בביהס החדש כבר ידע את שמה, ידע מי היא ומאיפה היא באה, מאחר וזה היה יישוב קטן השמועות עוברות במהירות האור
.היא לא הייתה רגילה לכל כך הרבה תשומת לב, היא לא חפשה את היחס והייתה מופתעת.
הילדים שם היו נחמדים ולהפתעתה הרבה היא אף הצליחה לסובב את ראשו של מייק ועוד כמה, שזה לדעתה היה מוזר כי בביהס הקודם שלה בקושי מישהו שם לב אליה, וההסבר לטענתה היה כרוך בכך שמס' התלמידים בביהס הקודם שלה היה אוליי פי3 ודבר שני הם ראו את ההתפתחות האיטית שלה כמתבגרת, שלדעתה זה לא היה מחזה מרהיב.
כשהיא עוברת מכיתה לכיתה היא מתחברת לאנשים, ומתחברת עם ג'סיקה שאיתה היא יושבת ועם חבריה בהפסקת האוכל בקפטריה, והמבט שלה לפתע נסגר על קצה הקפטריה שבו ישבו 5 בני נוער אשר שונים בחיצוניותם מהשאר, חמישתם אחים מאומצים בידי ד"ר צעיר, ד"ר קולן. האח הצעיר מכל החמישייה בהה בבלה אין ספור פעמים במהלך ההפסקה, וכשהגיע השיעור בביולוגיה הוא נרתע ממנה וישב בקצה השולחן, מאחר והוא אדווארד היה גם תלמיד חדש יחסית, הוא זה שנתיים שם, הוא ישב במקום הפנוי היחיד, אז לא הייתה לה ברירה אלא לשבת לידו.בלה הייתה בטוחה שיש לו איזשהי בעיה איתה בגלל שהוא התעלם ממנה טוטאלית אולם כעבור זמן הוא התחיל לדבר איתה והציג את עצמו, וכך מתחיל הרומן המסחרר ביותר של העשור.
הוא מציל אותה מהתנגשות חזיתית של מכונית, ומאותו הרגע היא עשתה הכל כדי לגלות את הסיבה לכוחות העל שלו ואת המניע שלו להצלתה אין ספור פעמים.
הספר הזה לוקח אותך למקומות לא צפויים, את/ה משתתף/ת בצער ובשמחה של בלה לאורך כל הסיפור, העלילה משתנה ומפתיעה.
הסרט יצא בדצמבר, ויגרוף הרבה מליונים בארהב, האם סוף סוף יש להארי פוטר מתחרה פוטנציאלי? את זה נגלה בדצמבר.

כרגע אני רק נאבקת בכל כוחותי למצוא במדינתנו הנידחת את הספר השני והשלישי וחושבת איך להזמין את הספר האחרון, הרביעי במספר שיצא ב2 לאוגוסט. אחלו לי בהצלחה!, מלא אתגרים עומדים לפני.

Comments

Arwa said…
מצאתי את הספר השני בסטמצקי!
את השלישי לא יכולתי להשיג...(אבל קראתי אותו בכל זאת בצורה לא חוקית...ששש אל תגידי לאף אחד)

את יכולה להצטרף לקומונה בטפוז שבה מדברים על כל מה שקשור:
הנה לינק: http://communa.tapuz.co.il/twilightsaga