העולם הסודי של ליבי - המשך הפרק הראשון

קשה לנשום.
החזאי מודיע ברדיו על רמת לחות עולה וטמפרטורה נעימה של 30 מעלות צלזיוס, שמעתי את אמא רוטנת מאחורי:"איזה מין מזג אוויר זה".היא ראתה את מצבי הייתי על סף התקף. אני לא יכולה לעמוד בחום הזה,קשה לי לזוז, אף להניע אצבע אני מתקשה.
"...המשק הישראלי מייצא פחות, המחיר העולמי התדרדר, המשק לא יודע איך לצאת מהמשבר.."הפסקתי להקשיב. תחת רגלי אני מרגישה את רצפת הפרקט הלוהטת - אני מהלכת במדבר החיות מסתתרות מעצם נוכחותי..
בעודי עומדת ליד החלון משקיפה על עוברי אורח זרים בקרבת הבית, דבר מסוים נתפס בזוית העין שלי - דן רוכב על האופניים שלו, עיתון בידו. שמעתי בעיטה קלה בדלת העץ המשובחת שאף לא נרתעה מעצם הנחיתה החזקה, ידעתי שהשעה כבר 7 בבוקר.
צעדות הדהדו במוחי, בצליל של פעמונים, רציתי להפסיק אותם, אבל הם רק התחזקו, רעדתי קלות, הרגשתי מטלית רטובה שהונחה על המצח - ושוב צללתי לתהום של אי הידיעה.

Comments