OVERTHINKER


אני חושבת שהבעיה העיקרית שלי בחיים היא - זה שאני חושבת ומנתחת הכל יותר מידי.
אני כבר שנתיים מנסה להבין מה אני רוצה ללמוד - ועכשיו כשתמיד חשבתי שאנגלית זה נושא שזורם בעורקי ושאני חייבת להעמיק את הידע בתחום - עכשיו אני באמת לא יודעת- אם זה באמת התחום שבנקודה ספציפית בחיי מהווה השפעה עלי כמו שזה היווה כשהייתי תלמידת תיכון.

כל יום אני מתפללת שיגיע היום שאני אקח את עצמי בידיים ושאני כבר אחליט - אבל כל פעם כשאני חושבת שזה קורה - לא רק שזה לא קורה - הדעה שלי גם משתנה מהקצה לקצה - באותו רגע איך שהגיתי אותה.

בנוסף להכל - נקודת האור היחידה שלי בעבודה - ההדרכה - אז רוצים לגזול אותה ממני - ממש נהייתי רכושנית כלפי התפקיד. מצרפים אלי השבוע משהי מדהימה שצריכה לראות איך אני מדריכה כדי שתשתלב במערך ההדרכה.
: מה שמעצבן אותי זה
 א. שאני אצטרך להתחלק בהדרכה - מה שאני לא אוהבת בכלל. ב. מה שאני שונאת עוד יותר - את העובדה שנותנים למשהי לחוות מבחוץ את שיטת ההדרכה שלי - בעוד שאני התחלתי להדריך בלי שראיתי איך קודמותיי בתפקיד עושות זאת - מלבד הפעם הראשונה שבא אני הודרכתי כעובדת חדשה - וזה פשוט מעצבן ומעציב אותי בו זמנית - כיוון שלי לא ניתנה האפשרות הזאת - אבל מצד שני אני שמחה שלא - כיוון שאני לא רוצה להיות מושפעת משיטות של אחרים - אלא להגות 
שיטה שלי אישית.

מחר שבוע חדש - ואני לא רוצה להתחיל אותו - מה את כן רוצה תשאלו אותי?

אני רוצה להפסיק להיות פחדנית, להפסיק להגיד כן אני אעשה את זה וכן אני אתחיל להיות אחרת - כי זה לא קורה ולא יקרה. אני רוצה להיות יותר נחמדה למשפחה שלי - כי השנה הייתי בלתי נסבלת.

הכי חשוב  - אני רוצה לדעת מה אני רוצה להיות כשאני אהיה גדולה  !!!!


אז חברי הקוראים אני מאחלת לכם - א. לא להיות רכושניים כמוני ב. תמיד להיות שמחים בחלקכם
ג. למצוא תחום שאתם תאהבו ללמוד ותחלמו לעבוד בו. ד. שפשוט תחיו את הרגע ותחוו את השלווה הפנימית כל יום עם יקיצתכם.


אוהבת את כולכם ומאחלת לכולנו שבוע מקסים.

Comments