הלילה זה קרה - הגשם הראשון



הלילה זה קרה, אחרי שנים של פיכחון
הלילה זה קרה,חלמתי עליו שוב עם הגשם הראשון,
שנים עברו, את פניו לא ראיתי,
הוא התקדם הלאה בחייו, יש לו אחרת
אבל אני עדיין לא התקדמתי הלאה
אולי לא בתת המודע

הלילה זה קרה,
התת המודע שלי עדיין תקוע בעבר,
חלמתי עליו,
חלמתי על הבחור שיש לו אחרת,
אבל התת מודע שלי עדיין נסוג לאחור,
התת מודע שלי עדיין מייחל ליום
ליום שבו אני אהיה האחרת, יום שלא יקרה,

הלילה זה קרה,
נגעתי בגופו הבוער,
נגעתי בתשוקות המורדמות שבי
והחזרתי לעצמי שביב של תקווה
שביב של תקווה שהיה בנעוריי
שאולי הוא עוד לא אבוד

הלילה זה קרה,
החלום איתו , זה כל מה שהשתקקתי לו
הזדמנות נדירה לחוות את הלהבה
כמו ביום שבו ראיתי אותו  מדבר עם להט בעיניו
כמו ביום שהוא אמר מה הסרט האהוב עליו,
כמו ביום שהוא אמר שפילוסופיה זה מה שמעניין אותו,
ובדבריו גיצים של תשוקה שהלהיבה אותי יותר מתמיד

Comments