ספרים שמעובדים לסרטים



זה מאוד מוזר, אבל כמעט כל ספר שאני קוראת הופך להיות סרט. מה שזה אומר שזה בהכרח ספר טוב ופופולרי, אחרת אין סיבה ממשית לעבדו לסרט.
הספרים שאני מתייחסת אליהם עכשיו הם:
HOW I LIVE NOW BY MEG RUSSOF

הכריכה בעברית


הכריכה באנגלית















וגם
BEFORE I DIE BY JENNY DOWNHAN

הפוסטר של הסרט

הכריכה בעברית


הכריכה באנגלית

הטריילר




את שניהם קראתי בעברית והם היו זורמים ונחמדים ביותר, כל אחד מהספרים השאיר עלי רושם, למרות שהספר השני היה היותר מרגש.
אני חייבת לציין שעבור הספר היותר מרגש – בחרו אולי לא את השחקנית הכי מתאימה לגלם את הדמות המרכזית – DAKOTA FANNING  על אף שהיא אחת השחקניות הכי מדהימות ומוכשרות שיש, פשוט דמיינתי אותה אחרת – אני מניחה שאחרי שאני אראה את הסרט כנראה הדיעה שלי תשתנה – לפחות אני מקווה.
לגבי הספר הראשון – שהוא בדיוני לגמרי, ועד כמה שאני לא אוהבת בדיוני ועוד ספר שמדבר על מלחמה ושהיא גם בדיונית בעליל – הדמויות, וסיפור האהבה שנרקם לאורכו הם אלה שגרמו לי להמשיך לקרוא עד סופו. לדעתי הם בחרו בצורה נבונה את השחקנית הראשית שהיא
RONAN SAOIRSE – שהיא שחקנית מדהימה! היא כל כך צעירה אבל בכל אופן הספיקה לפרוץ לתודעתנו בכמה סרטים נועזים ביותר.

אני מציעה לכם לראות את שני הסרטים ברגע שהם יצאו לאקרנים J

Comments