סיפורה של ילדה שהפכה להיות אישה

סיפורה של הילדה שהפכה להיות אישה החל לפני 21 שנה.
הילדה שהייתה פעם שאפתנית וניצחה ביד רמה בחבריה - בדמיונה - הייתה בטוחה בקיום נפלאות והגשמת חלומות - הייתה בטוחה שהיא תקבל אופניים ורודות עם לוגו של בארבי כשהיא תעלה לארץ הקודש - הייתה בטוחה שהיא תקבל בובה בדמות של ילדה אמיתית - הייתה בטוחה שהכל זועק בצבע ורוד ניאון של מרקרים.

אני אספר לכם איך זה התחיל ואיך הילדה גדלה אבל עדיין נשארה היא עצמה. מקווה שתוך כדי התהליך אני אבין יותר את 
עצמי ואת הסובבים אותי.


פרק א'-

הכל התחיל בעיירה קטנה אי שם  במחוזות ברית המועצות לשעבר. העיירה שכוחת האל - הייתה מפלטה היחיד.
אני זוכרת טוב מאוד את ההתמכרות הראשונה שלי - מסטיקים  - וההתמכרות שצמחה ממנה - אוסף המדבקות - שהיו תמיד צמודות לכל מסטיק ורוד ועיסתי עם ריח שמיימי - מסטיקים בכל מיני צבעים - ומדבקות עם דמויות עליזות מעולם הסרטים המצויירים שרק יכולתי לחלום עליו. אספתי את המדבקות באותה קפדנות כפי שנהגתי כל בוקר לקנות מסטיק אחד אצל מוכרת המסטיקים השכונתית - כן הייתה אחת כזאת אי שם בשנות ה90 - כשמסטיקים עלו אולי 10 אג'- ואני וחברותי חסכנו כל גרוש.

אני זוכרת את הימים שאכלתי "פלומביר" גלידה אלוהית שעלתה גם היא כמה גרושים  אבל הפכה את חייו של ילד למאושרים. עד כמה זה כיף לגדול בעיירה קטנה ושכוחת אל - איפה שכולם מכירים אחד את השני ואיפה שהכל כל כך קרוב לבית - השוק, הרכלנית של המסטיקים - העולם לא יכל להיות טוב יותר.

Comments