שלום

מחר יש לי חופשת בגרות:)
ואני מתכננת לנצל אותה עד תום! אני פשוט חייבת לחזור על אלגברה לעשות כמה תרגילים באדית ומריאן ולנסות לעשות מחצית מתרגילי ההסתברות בלחמן, טוב אני כמעט בטוחה שזה לא יקרה בסוף, אבל מותר לנערה לחלום לא?
אז ככה לבת דודתי היקרה התבטל הטיול השנתי שהיא כ"כ צפתה לו, אבל לא נורא, אחרי הכל זה לא התבטל לתמיד זה כולה נדחה בכמה חודשים.
אחרי הבגרות הזו אני הולכת לחרוש ל06 ואני לא אתן לאותה טעות לחזור בה שנית!
למרות הנכשל הראשון שקבלתי, אני חייבת להישאר אופטימית ולהוציא ציון כזה ששרה לא ראתה עוד בחיים שלהה!, אה דרך אגב שרה היא המורה שלי למתמטיקה,היא שונאת אותי כי שנה שעברה לא השקעתי כל כך בלימודי מתמטיקה, ולכן הציונים שלי לא היו מי יודע מה גבוהים ולכן היא תמיד התייחסה אלי כאל תלמידה ממוצעת שאין לה סיכוי להחזיק מעמד עוד שנה, ויש לי טיעון מוצדק לבסס טענה זו!
בשיעור שבו היא החזירה את המבחנים הייתה לי הרגשה כאילו כל פעם שהיא הזכירה או אמרה את המילה 3 כאילו היא רצתה שאני ארד ל4 יחידות ואלך לעשות ת'שאלון ה3,ובכך אני אמנע ממנה צער ודקה מיותרת של רחמים וכמובן שלא אבזבז שום דקה נוספת מזמנה היקר.כל הרעיונות הנחמדים האלה עלו בראשי בגלל היותי פרנואידית XD כמובן, אבל היי זה גם טיעון די טוב:D
אז ככה אני חייבת להשקיע ועוד תראו אני אוציא 100! לא עכשיו אבל אח"כ, והיום הזה אכן יגיע.
כשרוצים משהו באמת אין שום דבר שיעמוד בדרכך, זה משו ששמעתי פעם, ואני די בטוחה שזה נכון.אז ככה עוד תראו פוסט עם ה100 מתנוסס בכותרת :D, רק שזה יקח הרבה זמן ועבודה קשה אבל לא כ"כ מיותרת, אחרי הכל אני חייבת להראות לעצמי לפחות שאני יכולה.
XOXO

Comments