בגרות במתמטיקה:(

הבגרות הולכת ומתקרבת ועדיין בקושי למדתי :(
כמובן שזו אשמתי שהוצאתי חרא של ציון במועד א, ואשמתי שהלכתי לעבוד במקום ללמוד למועד ב, וכמובן שזה אשמתי שגרמתי למורה למתמטיקה שלי לשנוא אותי בגלל טיפשותי.
אם היה מישהו שהיה יכול לעזור לי ולהחזיר קצת מהביטחון האבוד לגבי מתמטיקה, הייתי המאושרת באדם, כי אחרי הכל, תמיד אהבתי מתמטיקה, זה הנושא שהיה הכי חביב עלי.
זה לא מקצוע חופר, טוב לא תמיד, כמו ספרות או היסטוריה, ולפעמים מתמטיקה אפילו יותר כיפי מתלמוד אבל רק לפעמים, כן? והכל תודות למורה שלנו ב-אא כך אני קוראת לזה, ואל תשאלו מה זאת אומרת "שלנו" כי הבטחתי לשמור על סודיות,כן? ואני לא הולכת להפר את הבטחתי :) כי אני נחמדה לפעמים.
 זה נכון שאני הכרזתי בקולי קולות שאני הולכת לחרוש אבל זה פשוט לא יוצא לי.
הגעתי למסקנה שכדי להתמודד עם שנות ההתבגרות הנותרות שלי, אני אעלה לעצמי את הביטחון העצמי, ולא אחזור להיות שוב נערה שהייתי, אני אהיה פרועה וחייכנית, ואעזוב לנפשו את הסטטוס -המעמד של האדם במסגרת חברתית מסוימת שבו הייתי קודם, המבין יבין.
דרך אגב המבחן בסוציולוגיה היה מהנה ביותר, למרות שיש לי חשש מסוים ששכחתי לפרש כמה מושגים, אופס,טוב טעויות קורות, וזה כנראה מפני שהייתי סתומה מספיק לסרב בתוקף לבדוק את המבחן והלכתי לרבוץ בספרייה כ20 דק' לפני תום השיעור .

Comments