ארג.........ארג....

המוח שלי מתפוצץ לחלקיקים קטנטנים...אני מרגישה את זה...
מי היה מאמין שבעיות מילוליות של כיתה ד' יגרמו לי לתסביכים רציניים ולקצר במוח.
ברצינות בחיים לא הבנתי למה צריכים לחשב את מס' הספרות הקיימות במספרים מ1 500 .
למי זה מועיל? ואיך להסביר לילדה שאפשר לפתור בעיה עם איקסים? כשהיא בכלל בקושי קלטה בשאלה הראשונה שכשסופרים את הספרה 1 מ1 עד 20 זה לא כולל כל ספרה בנפרד.....
אני מתעבת מספרים ובעיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בחיים לא אסתדר איתם!!!
ולא רק זה מחקתי לי את שני תוכנות הצריבה ואני לא יכולה לצרוב שום דבר נורמאלי!!!
אז תשאלו מה את צריכה צורב, אם יש דיסק און קי, אז התשובה היא שאני עדיין חיה בתקופת הדינוזאורים.
איזה יום לפנים!! מה אני אגיד לכם!
חברה טובה שלי נמצאת במצב נורא........ חברת ילדות חושבת שאני צריכה ללכת למועדון וחברה משותפת מהצבא מצדדת בה....
למה אנשים לא מבינים שאין לי מספיק ביטחון עצמי לזה? ושאני ארקוד כמו איזה זונה? מה אני נראית להם? בהחלט לא כמו קריסטן סטיוארט בברוכים הבאים לריילי...
כל כך הרבה מחשבות הזויות מתרוצצות לי אל מול עיני..........אני מתחרפנת, אני מאבדת עשתונות... זה הורג אותי
אני מתמוטטת כמו שארמון קלפים מתחיל להתפרק כשאיזה אחד שחושב את עצמו ניסה לבדוק את עמידותו ונשף עליו, מה אני אגיד...ממש כוח הגורל.....

Comments