=\

אז ככה, היום פשוט היה סיוט.
הכל התחיל מיום שני אחרי הצהריים עם שיעור הסוציולוגיה הכי משעמם שהיה השנה, ופלוס לא יכלתי לנשוםם XDDD
הכל בגלל ההצטננות הזו.אם חשבתם שאחרי זה יצוץ משו טוב, אז אתם כמוני הולכים להתאכזב, כי היום בבוקר,שנראה כאילו אני מתחילה אותו ברגל ימין, הסתיים עם טוויסט מפתיע.
אז ככה היום חוויתי התמוטטות עצבים רצינית, כנראה זה בגלל כל הכעס שצברתי לאחרונה ופשוט שמרתי לעצמי, אחרי הכל זה היה אמור לצאת מתישו.
זה היה נוראאאאא!!!...די הרגשתי ממש חראאא, אבל ממששאבל מה שכן לאחר מכן הרגשתי מעין הקלהה, לא יודעת למה, העובדה שפרקתי את הרגשות עזרה לי להשיב קצת מהאופטימיות שאין לי ולא תהיה לי.
מעניין איך היה אתמול בפגשה של טל ושרה...........אה אני ממש מתה לדעת XD
כאילו היא אשכרה הייתה חייבת לנסוע בשביל 2 ילדות שגם ככה יושבות באי ידיעה ובוהות בלוח כאילו שזה עתה נפל מהירח.אבל מחוייבות זאת מחוייבות.
טוב עפתי לי....ותדעו לכם שאושר זה מושג סמלי, לכל אחד אושר מסמל משהו אחר, כאשר יש בני אדם שהאושר מסמל בריאות ובני אדם שאושר מסמל הצלחה, מה שכן האושר הוא לא יציב.
XOXO

Comments