אני חיה,לפחות מנסה

אז ככה חזרתי למחשבי החדש  :) עשו לי פרמוט שנמשך שבוע עקב חדירת תולעים וסוסים טרויאנים שימח שמם.
כרגע אני בחיפוש אחרי מברשות לפוטושופ, אבל אני לא מוצאת שום דבר טוב :(, וכל האתרים שבאמת טובים גרמו לי לווירוסים הללו מלכתחילה...גרררר
והורדתי את וינדוס מדיה פלייר החדש, האמת לא משהו, הוא סתם בגון שחרחרר...ותו יותר.
וגם המסנג'ר החדש מגניב אבל אין בו שום חידושים משוכללים או משו בסגנון..התאכזבתי.
דרך אגב לכל חובבי הספרים, יצא סרט לספר "שומרת אחותי", הייתי פשוט ברקיע השביעי כששמעתי על זה, זה הספר הכי אהוב עלי :)
אבל השחקנים לא משהו האמת, אבל לא נורא נקווה שיצא משהו טוב.
הקטע שהם גם תקעו שחקן מסומם וזקן בשביל התפקיד של עורך הדין החתיך והצעיר שתיארתי לעצמי:(, האנשים בהוליווד פשוט לא יכולים לעשות קאסטינג טוב לאחרונה....ובאמת חבל.
דרך אגב הצלחתי להוציא  מהראש את הבחור שהייתי דלוקה עליו...אה...אני כל כך שמחה שזה לא יתואר :)
אני חושבת שכל האנרגיות החיוביות שקבלתי מקטיה עזרו.......ושוב תודה לך על הכל!

אני כבר מתה שיגיע פורים ומסע בראשית ,לאחר מכןן....שבוע חופששש בדיוק מה שאני זקוקה לו עכשיו:)
ודרך אגב מה זה הצטננתי, פשוט סיימתי חבילת טישו שלמה היום XD XD
טוב נקווה שאני אצמצם בטישו לקראת מחר, כי זה פשוט לא יאומן עד כמה מהר זה נגמר...

אחרי הכל הרצונות אולי אינם מוגבלים אבל גורמיי הייצור כן :)

Comments

Unknown said…
אז מה דעתך בסוף על הסרט?
אחרי שקראתי את הספר הייתי בטוחה שהסרט יכנס לרשימת הסרטים מומלצים שלי, אבל זה לא היה קרוב אפילו.
ממש סרט בינוני. הספר הרבה יותר מוצלח.
Julie said…
הסרט היה לגמרי שונה מהספר - לצערי הרב, וזה מה שבד"כ עושים בהוליווד - מנסים לשנות לטובה אבל מפשלים בגדול. קודם כל קמרון דיאז בתור האמא היה ניסיון נחמד אבל לא מוצלח - ואביגיל היא שחקנית נהדרת אבל דמיינתי משהי אחרת במקומה - מה שבאמת הרס זה הסוף - למה לשנות פרט כל כך מהותי.

זה שוב מעיד על כך שספר טוב פשוט לא עתיד להיות שובר קופות.