אני-שונאת-מתמטיקה

היום סוף סוף פעם ראשונה בחיים סיימתי מבחן 45 דק' לפני הזמן!, שתדעו שזה שיא כי אפילו ב05 לא הצלחתי לסיים לפני, אף פעם!
אז ככה כשיצאתי בהרגשה של 90 פלוס, חזרתי הביתה בהרגשה של 80 ואולי פחות:(, איזה חרא זה שכחתי את תחום ההגדרה בטבלה!, כאילו פתרתי את התרגיל פעמיים ושכחתי לכתוב אותו ! WTF?
ועוד חרשתי לדיפרנציאלי:(.
 החיים לא הוגנים יש לי הרגשה שרובצת עלי קללה שלא נותנת לי להצליח במתמטיקה....גררר
אז ככה, רק SMALLVILLE עושה לי טוב,אני ככה מידי פעם עושה מרתונים כאשר כל פעם אני בוחרת עונה אחרת, ושתדעו עוד לא ראיתי את העונה הראשונה במלואה! וגם לא את השנייה.
טוב לא נורא חבל לראות הכל בבת אחת, צריך לראות לאט לאט ולהתענג על כל דקה, אין קלארק וקלואי שולטים :) 
יש לי שיעורים בסוציולוגיה שאין לי כוח לעשות :( וזה מלא שיעורים והכל למחר.
ויש לי מבחן בחינוך תעבורתי, השיעור הכי דפוק שיש בעולם הזה, והוא בעדיפות הראשונה אצלי בקטיגוריה של מקצועות שוליים וחסרי טעם, וכמובן שבעדיפות השנייה שלי זה ספורט.
אם אדם לא בכושר מה הוא יכול לעשות?!וזה עוד שאני כבר 5 שנים הולכת לביהס ברגל שזה מסתכם ב 15-30 דק' הליכה, וזה עדיין לא עוזר, אז לא אשמתי XD
XOXO

Comments